annajosefinaa.blogg.se

Do whatever makes you happy!

Tandläkare

Kategori: Allmänt

...efter tio år så måste jag dra mig iväg dit igen. Kan man säga igen när det gått så länge? :D men i alla fall så först storgrät jag, sen grät jag lite mindre och till sist grät jag igen. Inte bara för att jag skulle till tandläkaren som jag då absolut inte gillar, tycker det är skrämmande, obehagligt och allt annat än något man vill göra. Så grät jag lite extra för att jag hade en sån jävla verk i tanden. Efter besökte som sammalagt tog 4 timmar med resor och allt så var domen en infekterad och svullen visdomstand (inte undra på att det gjort så ont de sista dagarna) så den skall bort näst onsdag. Japp måste tillbaka. Fy! Ja och två hål som skulle lappas, alltså borras. Dubbelfy. Och dedär normala granskningen. Tänkte bli tokig när vi var halvvägs. Ändå mera tokig när jag hörde summan som hela faderullan blev och kosta. Jösses amalia!!! Får lite stöd av 'kela' här i Norge men ändå. Jiiiizzz. Så, antibiotika i en vecka och tillbaka för att dra ut den dumma tanden som förstörde min dag. Väntar så inte på onsdagen, kan det inte bara vara lördag så att jag får komma hem till Finland och kramas med Niko och träffa flickorna och alla andra, åka till Polen och spela i Karis. Som jag längtar!! //A
Ps. förlåt för lite bilder skall bli bättre på det, promise!
Kommentera inlägget här: