annajosefinaa.blogg.se

Do whatever makes you happy!

Finland

Kategori: Allmänt

Åkte iväg hem till Finland sent på fredagen. Hade sakt åt Niko att jag kommer på lördag morgon, så åkte genast när jag landade 23.50 in till stan och bäkkärin för att överraska honom. Och om jag lyckades, hahah, de va som om han sku ha sätt ett spöke. :D Aja, hade i alla fall det så skönt hemma och fast jag bara varit här i en månad och trivs bra så saknar man ändå hem en aning. Ia kom hem på besök, mamma och pappa var förståss hemma också. På lördagen var vi hos Mese med några klasskompisar och sedan ut för lite fest (sista på ett tag nu när säsongen börjar och veckosluten börjar bli fulla, men bra så ;)). Kom hem lite efter 7 på morgonen då Niko slutade jobbet och söndagen spenderades i Klaukkala hos hans föräldrar med biff och fränären till mat. Njami! Skulle egentligen till flygfältet ännu på sönda kväll/natt då Dixina kom hem från sitt träningsläger i Tyskland och Danmark, men var sååååå trött så att fara till fältet klockan 12 på natten och igen 06 på morgonen kanske inte skulle ha blivit så smart. Iof skulle det ha varit de bästa att få se dem, men vi tar det om en månad då första rundan av em-kvalet kör igång och jag kommer hem igen. :) Hoppas ni har njutit av ert veckoslut, det kan ni lita på att jag har!! Nu är det bara 5 dagar till seriestart! //A
Kommentera inlägget här: