annajosefinaa.blogg.se

Do whatever makes you happy!

Värsta jag någonsin varit med om!

Kategori: Allmänt

Var på onsdagen och drog ut min visdomstand och never ever again kan ja säga!! Alltså shit sån värk det har varit efter det. Seriöst ja kan int me ord beskriva hur ont det gör ännu också. Kanske för att hålet ännu också är infekterat men seriöst får panik snart. Det var och är det obehagligaste ja nånsin vari med om och hoppeligen behöver jag aldrig vara med om det pånytt. Så det blev ingen träning för mej sen tisdagen, har legat hemma i sängen och tyckt synd om mej själv (jo, nu får man faktist göra det) och har inte fått så mycket mat i mej. Känns som om hela början av veckan och förra veckans punttis har varit i onödan, känner mig sååå svag. Jag som tänkte ladda upp inför kvalveckan med mycket träning, men nej. Nu kan jag i alla fall säga att det har börjat lätta, har ätit och har orkat vara vaken lite mera än några timmar, inte för att man heller har kunnat sova med en sådan värk. Noja sluta tycka synd om dej nu Anna men ooooooh de har varit den värsta veckan i mitt liv hittills. Får i alla fall åka hem imoron, se mina puckon Anal, Beti o Niko redan på kvällen och på söndagen startar landslags förberedelserna före vi åker till Polen på tisdag. Oh som ja längtar att träna lite... Vi får hoppas att det inte kommer kännas under träning, har ätit så mycket värkmedicin att jag tappat räkningen om hur mycket man får ta i dagen. But still alive! Nu lite skolarbete som blivit ogjort, packa väskan, städa det sista, se på film och sedan sova. Imorgon kommer ja HEM!! //A
Kommentera inlägget här: